Велосипед Merida ONE-FORTY 500 [2023]
Трейловое катання стрімко розвивається. Новий ONE-FORTY 500 надихає до цього розвитку завдяки повністю алюмінієвій рамі з нової радикальної трейловой геометрією, що дозволяє долати найважчі підйоми і справлятися з найбільш жорсткими гірськими трейлами. Забравшись на гору, потрібно з неї спуститися, тому ми оснастили байк якісними компонентами, що забезпечують надійну роботу. Marzocchi і RockShox відповідають за амортизацію, у той час як 11-швидкісна трансмісія Shimano перетворює ваші зусилля в рух, а чотирьохпоршневі гальма дозволяють сповільнитися одним рухом пальця.
Новий ONE-FORTY це позамежний трейловый байк, створений для найскладніших трейлов в світі. Це вершина конструкторської думки в питанні сучасного трейлрайдинга, з супер-вертикальної підсідельної трубою 80° низькою рульовою трубою і кареткою, щоб долати самі технічні підйоми. У той же час довгий річ у всіх розмірах і збалансований кут рульової колонки 65 градусів означають багато можливостей для підкорення будь-якого спуску. З нашою новою системою розмірів, будь райдер може вибрати довгий або короткий річ незалежно від свого росту, а підвіска стає прогресивніший із збільшенням розміру рами, що буде корисно для важких або віддають перевагу жорсткий стиль райдерів. Ми зосередилися на зниження ваги байка і збільшення його швидкості, щоб він став більш ефективним. На всіх велосипедах встановлені подседельные штирі з великим діапазоном ходу, система проводки WIRE PORT практична різьбова каретка і відсік для зберігання інструменту, а карбонові рами додатково мають магнітні флягодержателі FidLock.
- Повністю алюмінієва рама з кінематикою підвіски FAST і розмірною сіткою AGILOMETER
- Радикально нова, трейловая геометрія з 29-дюймовими колесами
- Компоненти підвіски від Marzocchi і RockShox, 150 мм ходу вилки, 143 мм ходу заднього амортизатора.
- 11-швидкісна трансмісія Shimano
- Дроппер з ходом 200 мм на рамах розміру XL/L/M, 150 мм в розмірі S, 125 мм на XS
- Потужні, чотирьохпоршневі гідравлічні гальма
Характеристики:
РАМА ONE-FORTY LITE III 143mm suspension travel 29", material aluminium, 29x2.5" max. wheelsize, 148x12mm axle standard, BSA bottom bracket standard
РОЗМІРИ РАМИ XShort, Short, Mid, Long, XLong
ВИЛКА Marzocchi Z2 Air, 150mm suspension travel, Tapered, 44mm fork offset, 29x2.6" max. wheelsize
РУЛЬОВА КОЛОНКА MERIDA 8158
ЗАДНІЙ АМОРТИЗАТОР Rock Shox Deluxe Select+ lockout
ПЕРЕДНЯ ВТУЛКА Shimano MT400-B 110x15mm width front hub, 32 spoke holes, Centerlock
ЗАДНЯ ВТУЛКА Shimano MT400-B 148x12mm width rear hub, 32 spoke holes, Centerlock
ОБОДА MERIDA COMP TR 29 мільйонами доларів inner width, material aluminium, Tubeless ready (tubeless tape valves and not included)
СПИЦІ Black stainless
ПЕРЕДНЯ ПОКРИШКА Maxxis Minion DHF 29x2.5", fold, TR EXO 3C MaxxTera
ЗАДНЯ ПОКРИШКА Maxxis Dissector 29x2.4", fold, TR EXO+ MaxxTerra
ГАЛЬМА Shimano Deore M6120 4 piston
РОТОРИ Shimano RT30 203 mm
МАНЕТКИ Shimano SL -MT500-IL / Shimano Deore M5100
ПЕРЕДНЯ МАНЕТКА Shimano SL -MT500-IL
ЗАДНЯ МАНЕТКА Shimano Deore M5100
ЗАДНІЙ ПЕРЕМИКАЧ Shimano Deore M5100 Shadow+ SGS
ЛАНЦЮГ KMC X11
КАСЕТА Shimano Deore M5100 11-51 teeth, 11 speed
КЕРМО MERIDA TEAM TR material aluminium, 780mm width, XS/S 18mm rise, M/L/XL 30mm rise
ГРІПСИ MERIDA EXPERT EC
ВИНОС КЕРМА MERIDA EXPERT eTRII material aluminium, diameter 35mm, 0° stem angle, 50 mm
СІДЛО MERIDA COMP SL V-mount
ПІДСІДЕЛЬНИЙ ШТИР MERIDA EXPERT TR II 34.9 mm diameter, 0mm setback, XS 125mm travel seatpost - S 150mm travel seatpost - M/L/XL 200mm travel seatpost
КАРЕТКА Race Face BSA 68/73 – 24mm
ШАТУНИ Race Face Ride 32 teeth, 170 mm-S, 175 mm-M up
ВАГА 16,49 кг weighed at frame size MID
Геометрія:
РОЗМІР РАМИ | XSHORT | SHORT | MID | LONG | XLONG |
РОЗМІРИ ПОКРИШОК | 29" | 29" | 29" | 29" | 29" |
ST ПІДСІДЕЛЬНА ТРУБА MM | 400 | 410 | 425 | 445 | 470 |
TT ВЕРХНЯ ТРУБА MM | 532 | 559 | 586 | 618 | 649 |
CS ДОВЖИНА ПІР'Я MM | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 |
HTA КУТ РУЛЬОВОЇ КОЛОНКИ ГР | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
STA КУТ ПІДСІДЕЛЬНОЇ ТРУБИ ГР | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
BD ПРОВИС КАРЕТКИ MM | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
HT ВИСОТА РУЛЬОВОГО СТАКАНА MM | 95 | 95 | 95 | 105 | 120 |
FL ДОВЖИНА ВИДЕЛКИ MM | 557 | 557 | 557 | 557 | 557 |
R РІЧ MM | 426 | 453 | 480 | 509 | 535 |
S СКЛ MM | 607 | 607 | 607 | 616 | 629 |
WB КОЛІСНА БАЗА MM | 1177 | 1204 | 1232 | 1265 | 1298 |
SH СТЕНДОВЕР MM | 730 | 735 | 738 | 735 | 730 |
Технології:
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM. При створенні алюмінієвих рам високого класу ми використовуємо перевірений часом алюміній PROLITE 66 (6066), оскільки він неймовірно легкий і міцний. Крім того, він відмінно поєднується з нашою технологією гидроформовки, дозволяючи нам створювати складні форми, що відрізняються потрійний товщиною стінок, майже карбоноподобным зовнішнім виглядом і найкращим співвідношенням жорсткості і ваги. Хоча менш міцні сплави можуть бути дешевше, цей сплав є ідеальним вибором для високопродуктивних велосипедних рам.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM. Щоб отримати максимальну віддачу від алюмінієвої труби в плані форми або зміни товщини стінки, ми застосовуємо різні форми маніпуляцій. Найбільш складним, але й найбільш ефективним є гидроформинг, при якому алюмінієва труба вставляється в негативну форму, і через неї під тиском продавлюється гаряча емульсія з води і масла. Кінцевим результатом є алюмінієва труба ідеальної форми, яка дозволяє нам створювати чудові і легкі алюмінієві рами.
X-TAPER HEADTUBE. Точність рульового управління життєво важлива для безпечного керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити точність. Використання верхніх підшипників 1 1/8" і нижніх 1 1/4" або 1 1/2" допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть надавати на головну трубу, і при цьому не додає зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки і забезпечує точність і впевненість рульового управління.
SMOOTH WELDING. Цей процес ми використовуємо для додання зварних швах красивою плоскій поверхні замість ефекту "стопки монет", який часто виникає під час зварювання TIG. Зварювальник використовують зварювальний пальник, щоб двічі пройтися по шву, допомагаючи його розгладити. Для цього потрібна велика майстерність, але у результаті виходять міцні і елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з карбонового волокна.
INTERNAL CABLE ROUTING. На більшості наших рам ми прокладаємо проводку тросів і шлангів через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, чи ми використаємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT. Прокладка кабелів усередині рами захищає їх від зовнішніх впливів, надає чистий і акуратний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
NON-SLIP TIGHTENING. Ця система означає, що для затягування важливих болтів вам знадобиться тільки один інструмент TORX 30, що полегшує їх фіксацію під час руху по трасі
, а також прискорює і спрощує технічне обслуговування. Болти мають головку спеціальної форми на одному кінці, яка входить у відповідне поглиблення в рамі, запобігаючи обертання. Це означає, що в раму не вклеюється ніяка фурнітура, тому пошкоджену різьбу або болти можна легко замінити.
P-FLEX. Конструкція підвіски, в якій традиційний шарнір в пір'ї виключено на користь конструкції flexstay. При цьому використовується податливість матеріалу та особлива форма труб, що дозволяє верхньому і нижньому пір'ям розсуватися по мірі руху підвіски. Прибравши шарнір в пір'ї, ми економимо вага, знижуємо потреба в обслуговуванні і підвищуємо жорсткість конструкції рами.
WIRE PORT. MERIDA розробила кермові колонки, які дозволяють всім кабелях управління від керма входити в раму через кришку рульової, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити більш легку, міцну і аеродинамічної конструкцію рами, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині через руль і винос або полуинтегрированно, коли кабелі входять у раму під виносом.
FAST KINEMATIC. Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay для мінімізації ваги і необхідності обслуговування. Кожен розмір рами має різну ступінь прогресії, причому моделі з більшою довжиною мають збільшений темп прогресії, щоб краще підходити для більш жорсткого катання та/або важких райдерів. Регульований фліп-чіп можна використовувати для установки коліс розміру 29 27.5/29, зберігаючи при цьому геометрію для стабільної керованості. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned kinematic: Швидко, тому що це так.
LONG FENDER. Точки кріплення додаткового подовженого крила для підвищення захисту в порівнянні зі стандартним коротким крилом. Повнорозмірне крило зменшує кількість бруду і водяних бризок з заднього колеса
, зберігаючи чистоту і сухість, а також продовжуючи термін служби підшипників і тросів. Завдяки болтовим кріпленням крило жорстко фіксується, що знижує рівень шуму і не пошкоджує лакофарбове покриття байка.